CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 3, 2009

-:-Sabariah-:-

salam buat teman2 ..
agak dah lama juga la aku menyepikan diri..
bkn kerna terlalu sibuk dgn tempahan (it suppose to be like that) tetapi ayahanda ku jatuh sakit dgn tiba2..salur darah otak belah kirinye telah pecah..akibat sakit kepala..now dia dia ins.kaji saraf GH..kondisi kejap ok..kejap tk..moga dgn izinNya ayah ku diberi peluang utk hidup lagi..insyaallah..moga kami diberi kekuatan utk menghadapi segalanye..kini telah sebulan ayah ku berada di hosp..dan selama itulah seharian rutinku berulang alik ke hosp utk update status ayah ku..dan disebabkan oleh itu..segala progress tempahan berjln agak tidak lancar..mohon maaf ya kwn2 yg telah menghantar tempahan..ianya berlaku tanpa diduga..

now setelah sebulan tk blk uma ku di lumut..aku menjengok sehari dua disini..kemas rumah ape yg patut..dan hujung mgu ni aku akan ke kl semula..dont worry segala peralatan jahitan aku bwk skali..walau apepun..aku kene teruskan tugasan ku ini..

moga Allah memberikan kesihatan yg baik buatku..moga dipermudahkan segala urusan..amin..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

panjang sungguh mukadimah..
so..ok now we continue back with my collection..
my return customer...aka my crocs customer also..cikgu dari utara noh..kak sabariah..
dia pos 2psg bj..aku sempat wt sepasang dulu..jgn tidak ye kak..bleh melaram utk wedding..
nk melaram ke sekolah skg tgh cuti la pulak ye..hehehe
just a simple design..but for me its nice n sweet..sbb bj nye kain plain..so buat apepun mmg akan cantek ..so kak sabariah..selamat melaram ye..sori kak ye ..tk dpt siapkan utk ry aji aritu..

SABARIAH...











0 comments: